Overcoming Emotional Eating

Program de coaching de grup cu durata de 6 săptămâni

Începem pe 11 ianuarie (grupa a 2-a)

Greutatea ta va fi mereu o problemă, iar relația ta cu mâncarea la fel, dacă nu înțelegi mâncatul emoțional și nu înveți cum să îl ții sub control.


Pentru femeile care mănâncă emoțional, mâncarea e folosită adesea pentru a se liniști, distrage de la ceva sau auto-trata. Însă există căi mult mai bune de a ne gestiona emoțiile și feluri mai iubitoare de a ne hrăni sufletul, corpul și mintea.


Îți voi arăta eu care sunt acestea și cum poți să te ajuți singură! Vom practica împreună.


Scopul acestui program e să te oprești din încercat diete, să nu te mai abandonezi emoțional și să te simți neutră în preajma mâncării. Să te oprești din a-ți urî corpul și a-ți acoperi emoțiile cu mâncare!


Fă pace cu mâncarea și cu emoțiile tale! Preia controlul asupra mâncatului emoţional şi învaţă strategii eficiente de a gestiona ce, când şi cât mănânci.


Îți ofer 6 săptămâni pentru a descoperi care este tiparul tău de emotional eater, cum să eviţi supraconsumul, să-ţi înțelegi și gestionezi poftele, cum să te împrietenești cu mâncarea și propriul corp și cum să găsești plăcere și bucurie dincolo de farfurie.


Imaginează-ți cum ar fi să faci pace cu mâncarea și să nu mai ții diete niciodată!

Emoțiile și felul cum ne simțim au un impact mare asupra comportamentului nostru alimentar. Iar emoțiile nu pleacă nicăieri niciodată și tu mai rămâi și cu vină și rușine. Mai mult, îți pierzi încrederea în tine și stima de sine are mult de suferit.


Înscrie-te în program!

Foloseşti mâncarea ca mecanism de auto-reglare a emoţiilor puternice? Nu eşti singura. Problema cu acest mecanism e că duce la supraconsum, iar supraconsumul duce la diete drastice, care înseamnă dezechilibru. Acesta te tine in bucla mancatului emotional.


E ok însă. Uneori, mâncatul emoțional îți poate fi de ajutor. Însă nu ne dorim să fie un pattern. Împreună putem pune capăt mâncatului pe care nu îl înțelegem și care e condus de emoții .


Prin coaching, mâncatul emoțional poate fi conștientizat şi gestionat cu strategii specifice. Care sunt pașii către eliberare:

1. Înțelege mâncatul condus de emoții;

2. Identifică factorii tăi declanșatori;

3. Înțelege emoțiile și nevoile tale;

4. Schimbă-ți comportamentul;

5. Deschide ușa către o lume nouă plină de bucurie și plăcere, care nu are legătură cu mâncarea!

Overcoming Emotional Eating

Program de coaching de grup cu durata de 6 săptămâni

Informaţii complete

Descoperi cum funcționezi în relaţia cu mâncarea, care sunt emoţiile declanșatoare de pofte şi cum să te ţii departe de frigider în momentele în care acestea pun stăpânire pe tine.

O nouă

perspectivă

Înțelegi acel comportament pe care l-ai dezvoltat în timp în jurul mâncării, cum te afectează acesta şi cum să îl schimbi.

Practic

Discutăm live, aplicat pe realitatea vieţii tale, pe comportamentele şi obiceiurile tale.

Suport

Primeşti feedback, îndrumare şi răspuns la întrebări personale pe care vrei să le împărtășești online, în grup sau doar mie. Toate cu blândețe și compasiune.

Flexibilitate

Ne vedem săptămânal, iar dacă nu reușești să te conectezi la un webinar, îți ofer acces la înregistrare. Poți pune întrebări în grupul de suport oricând.

Comunitate

Conectată la femei ca tine, ai ocazia să explorezi nevoile tale și emoțiile tale, ca să te înțelegi mai bine. Ca să te simți susținută și înțeleasă pe drumul schimbării.

Cum te ajută?

Mâncatul emoțional înseamnă să folosești mâncarea ca să te simți mai bine, să acoperi nevoi emoționale mai degrabă decât nevoi fizice.


Acest program de coaching te va ajuta să:

  • înțelegi mâncatul emoțional şi să înveţi mâncatul conștient;
  • înţelegi mesajele pe care ţi le trimit foamea emoțională și poftele;
  • conștientizezi nevoile și emoțiile care generează foamea emoțională;
  • diferența dintre foamea fizică și foamea emoțională;
  • reîncadrezi relația cu foamea, cu emoțiile tale, cu mâncarea și poftele;
  • faci pace cu emoțiile tale, cu viața ta și cu mâncarea;
  • înţelegi legătura dintre perfecționism și mâncat emoțional;
  • experimentezi ultima noapte de mâncat de dietă și prima zi de mâncat echilibrat, cu iubire și respect față de propriul corp;
  • ai o imagine mai bună și mai iubitoare despre propriul corp;
  • afli primii pași pe calea mâncatului sănătos și echilibrat;
  • obţii greutatea corporală optimă şi să o menţii.


Înscrie-te în program!

Ce cuprinde programul?

  • Personal Exploration Survey – ca să afli care este profilul tău de emoțional eater;
  • 7 webinarii care se vor înregistra;
  • Acces la comunitatea unită de același scop – grup de suport pentru întrebări și împărtășirea de experiențe;
  • Resurse numeroase – fișe de lucru, articole pe temă, studii, cărți și materiale care să te susțină și în viitor să lucrezi la relația cu mâncarea;
  • Psihoterapeut invitat în program – Elena Iorga;
  • Acces online la mine pe perioada programului;
  • Teme de lucru săptămânale pentru acasă.


Bonusuri:

1. 3 sesiuni de yoga online pentru calmarea SNC;

2. E-book-ul Wellness Fairy – nutriție echilibrată pentru femeile care mănâncă emoțional;

3. E-book-ul Deserturi sănătoase;

4. 10% reducere la Retreat-urile Wellness Fairy și la alte programe viitoare de grup.


Webinariile menite să-ţi răspundă la toate întrebările pe care le ai despre mâncatul emoțional – câteva teme ce vor fi atinse:

  • Despre ciclul mâncatului emoțional, care e profilul tău de emotional eater, diferența dintre foamea fizică și foamea emoțională;
  • De ce mâncăm mai mult decât avem nevoie. Tot ce trebuie să știi despre factorii declanșatori;
  • Cum gestionăm poftele și ce mesaje ne transmit ele;
  • Despre foame, sațietate și hormonii implicați;
  • Emoțiile și nevoile și relația cu propriul corp;
  • Stresul și mâncatul emoțional. Strategii și practici de făcut zilnic pentru a crea o relație de prietenie cu mâncarea.


Agenda finală a webinariilor va fi structurată ulterior și oferită doar femeilor participante. Acestea sunt doar câteva temele principale.

Cum se desfășoară?

Programul de coaching pentru mâncat emoţional este de grup și se adresează exclusiv femeilor. Se desfășoară online, pe platforma Zoom, iar webinariile vor fi seara, de la ora 20.00 (tbd program final).


Între sesiuni, vei primi exerciții de introspecție și coaching, care să te ajute să înţelegi şi să treci mai uşor prin procesul de schimbare. Pentru a avea impactul real şi a obţine rezultate concrete.


Vei lucra cu tine continuu, iar eu voi fi lângă tine, să te susțin, să te ghidez, să te ajut să îți descoperi motivația și să îți activezi resursele.

E pentru tine?

Acest program despre gestionarea mâncatului emoţional este și pentru tine, dacă spui DA la minim una dintre întrebările de mai jos:


  • Mănânci mai mult când ești stresată și nu simți că te saturi;
  • Mănânci când nu îți este foame și și când ești deja sătulă;
  • Mănânci ca să te simți mai bine – ca să te calmezi la primele semne cânad te simți tristă, furioasă, plictisită, anxioasă etc;
  • Te recompensezi cu mâncare;
  • Mănânci de obicei fără să îți dai seama dacă te-ai săturat sau nu;
  • Mâncarea te face să te simți în siguranță;
  • Consideri mâncarea un prieten;
  • Ai mereu pofte pentru anumite alimente;
  • Ai un istoric lung de diete în spate;
  • Simți rușine și vină când vine vorba de alegerile tale alimentare;
  • Mâncarea e principala ta sursă de confort;
  • Simți că mâncarea și greutatea îți ocupă un spațiu mental foarte mare;
  • Te simți fără putere și fără control în preajma mâncării;
  • Simți că îți e frică de mâncare;
  • Vrei să slăbești și să scapi de o condiție medicală?
  • Te simți gata să înveți noi abilități de a avea grijă de tine care te vor ajuta să dai drumul la mâncarea pentru confort care acum îți e cea mai bună prietenă;
  • Ai încercat totul și nimic nu a părut să te ajute pe termen lung să te ții pe traseu;
  • Viața ta personală, profesională și relațiile tale nu sunt cum ți-ai dori.


E timpul să pui capăt dietelor, să înțelegi când şi de ce mănânci prea mult sau ce nu trebuie. Preia controlul asupra senzației de foame și de sațietate, înțelege semnalele corpului tău și creează un mindset sănătos când vine vorba de mâncare!

Intră în program pentru 6 săptămâni,

cu beneficii pe viață!

Investiție: 6 săptămâni și 890 lei.

Poți plăti într-o tranșă, sau îți poți rezerva locul mai întâi, plătind suma de 400 lei.

Restul de plată, până pe 6 ianuarie.

Despre creatoarea programului Overcoming Emotional Eating

Sunt Florina Badea, sunt coach integrativ și nutriționist și, în prezent, mă formez ca terapeut Somatic Experiencing™. Misiunea mea e să însoțesc femeile care se luptă cu mâncatul emoțional, pe calea refacerii unei relații sănătoase cu sine, cu mâncarea și cu propriul corp.

Am lucrat cu sute de cliente în ultimii 6 ani, cu rezultate pe toată axa body – mind – spirit. Lucrez online, 1 la 1, dar și cu grupuri, iar Retreatul Wellness Fairy este programul meu semnătură început cu 1 an în urmă, care în prezent e la ediția a 6-a. Detalii aici

Dă-mi voie să te conduc în programul Overcoming Emotional Eating:

– de la a te gândi la mâncare cât e ziua de lungă la ”Sunt atât de ocupată să îmi trăiesc viața încât uneori și uit să mai mănânc”;

– de la mâncatul tot din farfurie la a gusta doar câteva înghițituri dintr-un castron de paste și acelea împreună cu o salată mare și generoasă;

– de la a-ți urî corpul ori a-ți fi frică să te uiți la el în oglindă, la a simți drag de corpul tău și a fi dornică să-i oferi mâncare de calitate, gânduri bune și îngrijirea cea mai bună;

– de la a încerca orice dietă de pe lume, fără rezultate pe termen lung, la a mânca ce îți dorești și a te simți liberă și satisfăcută.

Înscrie-te în program!

Intrebări și răspunsuri despre program:

Cat durează, la ce ore se desfășoară webinariile și cât de activă trebuie să fiu?

Durează 6 săptămâni și ai de alocat o seară pe săptămână, începând cu ora 20.00, pentru 1 oră, maxim 1 oră 1/2.

Ar fi grozav să participi la fiecare webinar și să te implici atât cât poți. Dar mai ales, să poți fi activă și pe grupul de suport. Însă nu există un timp fix pentru implicare.

Acasă vor mai fi exerciții de făcut, de introspecție, de respirație, de scanare corporală etc. Toate acestea au rolul de forma obiceiuri de practică constantă, care să te ajute să gestionezi mâncatul emoțional.

Ce face diferit acest program față de altele despre diete și cum să mâncăm?

Acesta nu este un program de dietă și nici despre diete. Este un program care vorbește despre cum să ne înțelegem corpul și să îi descifrăm mesajele, despre emoțiile noastre și despre nevoie. E mai mult despre acestea, decât despre mâncare. Pentru că tot ce se petrece în viața ta are impact asupra felului cum mănânci.

Mă ajută să slăbesc?

Scopul principal este acela de a te ajuta să te înțelegi mai bine. Dacă vei practica tot ce primești între sesiunile de webinarii, la masă și nu numai, vei observa schimbări în felul cum te raportezi la mâncare. Iar acest lucru va influența cantitatea de mâncare igerată, fapt care poate însemna și eliberarea unor kg în plus.

Mă scapă de pofta de dulce?

Vei înțelege de ce apare pofta de dulce, iar dacă vei implementa ce îți voi povesti despre pofte, vei vedea diferențe. Depinde de tine foarte mult și de scopul pentru care vii în acest program. Dacă vii ca la orice curs, doar să asculți niște informații, schimbarea nu se va petrece. Dacă vii cu intenția de a aplica și testa ce înveți, vei vedea rezultatele, în ritmul tău.

Reușesc să scap de mâncatul emoțional în 6 săptămâni?

Felul cum te raportezi la mâncare astăzi este ca urmare a obiceiurilor tale din ultimii ani și a educației primite în acest sens. Iar de mâncat emoțional nu se poate scăpa vreodată de tot, ceea ce învățăm să facem este să înțelegem că există, să acceptam acest lucru și să conștientizăm când apare cel mai des, ca să îl putem adresa cu pace, calm și compasiune.

Cât timp am acces la curs?

Pe toată perioada lui ai acces la webinariile înregistrate. Toate celelalte resurse îți rămân ție, le primești în grupul de suport.

Dacă am o tulburare compulsivă de alimentație (binge eating) e și pentru mine?

Informațiile sunt de ajutor pentru noi toți, însă tulburările alimentare trebuie tratate cu ajutorul unui medic sau al psihiatrului. Îți recomand să cauți ajutor medical de specialitate, programul acesta NU promite să trateze ori să diagnosticheze nicio boală sau tulburare alimentară.

Sunt la dietă acum, mă ajută să îmi susțin dieta?

Precum știi dacă mă urmărești pe blog sau pe rețelele sociale, nu sunt adepta dietelor, nu promovez diete și nu garantez nimic în acest sens. Prin urmare, nu vom putea vorbi despre diete particulare și nu îmi asum felul în care tu poți înțelege informațiile din materialele de lucru livrate de mine, în perioada în care tu urmezi o dietă. Înscrierea în program se face pe propria ta răspundere.

Disclaimer medical

Acest program este un curs despre cum să te raportezi la mâncare, la emoții și la propriul corp. NU este un substitut pentru sfat medical de specialitate, nu este un diagnostic și nu este un tratament. Este responsabilitatea ta, ca și cursant, să lucrezi cu un cadru medical care este familiarizat cu problemele tale de sănătate.


Dacă ai fost diagnosticată cu o tulburare compulsivă de alimentație, îți recomand să programezi un consult medical la un cabinet de specialitate.

Caută întotdeauna sfatul unui medic ori alt cadru medical înainte, în timpul și după ce faci schimbări de stil de viață. Acestea îți pot influența simptomele și rețetele primite de la medici.


Eu nu susțin nicio dietă în afară de a mânca cu scopul de a hrăni corpul cu nutrienții necesari și conform preferințelor personale.

Programul ”Overcoming Emotional Eating” nu este o dietă.

close

Curs gratuit

Înscrie-te și primești gratuit cursul despre relația cu propriul corp și cu mâncarea

sau

Această pagină web folosește module cookie pentru îmbunătățirea experienței de navigare precum și pentru asigurarea unor functionalități. Află mai multe.


Curs CADOU pentru femeile din comunitatea mea

Înscrie-te aici pentru a primi E-BOOK-ul gratuit pe mail

Trimit doar mail-uri informative, fără spam. Citește politica mea de confidențialitate pentru mai multe informații.