Categorii
Blog Travel, Sports & Fun

Weekend la Iaki sau cum am petrecut la mare în extrasezon

În urmă cu mulți ani, în săptămâna de miere, am mers la mare. Dar nu asta e știrea. Știrea e că noi am făcut nunta în noiembrie și oricât de cald a fost, tot iarnă era. 🙂 Atât am avut de zis ca să înțelegeți relația mea cu marea. Dacă aș putea, m-am muta pe malul mării și aș sta acolo o veșnicie. Nu m-ar deranja viscolul iernii și nici capriciile toamnei sau ale primăverii. Pentru mine marea e o magie. Și nu pentră că aș fi vreo înotătoare de performanță, ci pentru terapia de valuri pe care mi-o doresc mereu și pentru ce simt că marea îmi spune doar mie. Pe scurt, chemați-mă la mare oricând, că eu vin! 🙂 De fapt, asta voiam să spun. Așa că m-am bucurat de un weekend la Iaki în mai, lună în care nu am mai ajuns niciodată la mare până acum. Ne-am dus în formulă completă, de 4, pentru că știam că avem ce face acolo, chiar dacă nu va fi vreme de plajă. Au fost 2 zile în care nu ne-am plictisit și ne-am mai și bucurat de un loc în Mamaia, pe care nu îl ”gustasem” niciodată, deși noi mergem mereu la mare în România doar în Mamaia, de 19 ani de când suntem împreună.

Mâncarea

Încep direct și fără ocolișuri cu ce e mai important, nu-i așa? 🙂 Am petrecut 2 nopți la Iaki și am servit ambele mic dejun-uri acolo, evident. Un restaurant child friendly, de la personal, până la felurile de mâncare servite și până la spațiul în care toți oaspeții puteau servi masa fără să stea stânjeniți și să nu vorbească nimic, că se aude tot la masa vecină. Da, știu, sunt detalii și nu sunt importante pentru toată lumea. Pentru noi sunt și știu sigur că mai sunt câțiva ca noi.

Așadar, puncte tari:

• Mâncare proaspătă, nu am bănuit nimic că ar fi reîncălzit sau ceva ”left overs”, cum am mai văzut pe la alte case la fel de mari;
  • Mâncare variată – micul dejun de sâmbătă a fost diferit de cel de duminică – spre surprinderea noastră, care am mâncat de multe ori și câte 7 zile același MD prin alte locuri, din țară și de pe afară;
  • Legume crude și legume preparate – da, sunt rara avis, vă garantez. Poate și pentru faptul că așteptările oamenilor de la micul dejun nu  includ alimente de prânz sau cină :). Aici au fost și au fost din belșug, ceea ce m-a ajutat mai ales pentru Măriuca, aflată în faza în care ar roade tot ce prinde. Și de ce să nu roadă castraveți și morcovi, nu?
  • Foarte curat, de la veselă, la mese și la spațiu, în general. Indiferent de ora la care servești MD, că e 8.00 sau 10.00;
  • Personal prompt – pentru orice cerință;
  • Scaune de masă pentru copii – cu centuri și curate.

Am servit cina din prima seară la restaurantul Coriolis, unde am comandat a la carte: 2 supe crèmă (ardei copți și ciuperci), scoici și paste carbonara, 2 beri și 1 suc de mere. Toată cina a costat 160 lei. Scoicile au fost vis, cum numai în Bulgaria sau Grecia am mâncat, la un preț foarte bun, față de alte restaurante (45 lei). Iar supele cremă au ajuns în burticile fetelor, până la urmă, atât de gustoase erau!

Serviciul a fost prompt, copiii au fost bineveniți și chiar încurajați, deși la o masă alăturată era o cină de business a unui operator de servicii medicale private, iar ele cântau sau protestau, după caz. 🙂

weekend la Iaki

Cazarea

Am fost cazați la etajul 1, într-o cameră dublă superior. Este un tip de cameră potrivit pentru noi, cu 2 copii de vârste diferite, care au și program de somn diferit. Camera a fost deci spațioasă, patul dublu confortabil, am primit și țarcul pentru bebe, cu saltea și așternuturi, la fel ca cel de adulți. Canapeaua extensibilă a fost pentru fetița cea mare, care nu doarme cu noi. Papuci, halat de baie, uscător de păr. Să nu râdeți de mine că le menționez, dar am mai fost la 4 stele și a trebuit să cer toate aceste lucruri, care ar fi trebuit să fie incluse.

Altminteri, baia foarte curată și mare, totul impecabil, nota 10. Cazarea la Iaki mi-a ridicat deja standardul în ceea ce privește cazarea la mare, atât pot spune.

Centrul Iaki Spa

Oferta noastră a inclus și acces pentru toată familia la Centrul Spa al hotelului, care e un adevărat complex pentru nenumărate terapii. La piscină, saună și jacuzzi au fost Teo și tatăl ei, în timp ce eu o adormeam pe Măriuca, sâmbătă sera. Însă sâmbătă eu avusesem deja partea mea de răsfăț – am încercat o terapie corporală nouă pentru mine: terapia Iyashi Dome.

”Iyashi Dôme este un concept care are la bază razele infraroșii lungi de origine organică reprezentând modul cel mai eficient și satisfăcător de a optimiza și a echilibra starea de bine a organismului. Undele roșii există încă de la începutul timpului și sunt o sursă vitală de dezvoltare a plantelor și a întregii materii vii.
În Japonia există o formă tradițională de detoxifiere: Sună Ryoho. Timp de secole, în timpul verii, japonezii se îngropau în nisipul fierbinte din apropierea apelor pentru a elimină toxinele din corp. O ședința Iyashi Dôme de 30 de minute produce o transpirație abundență echivalentă parcurgerii distanței de 20 de km, însă fără efecte secundare nedorite: producerea excesivă de endorfine, oxigen activ, riscuri cardiace, uzură permanentă a corpului. Această transpirație este atât de profundă încât va elimină și metalele grele din organism. Această tehnologie revoluționară face posibilă PURIFICAREA, REGENERAREA ȘI SLĂBIREA prin echilibrarea organismului din interior. Acțiunea detensionanta asupra sistemului muscular, detoxifierea profundă și susținerea eficientă a metabolismului a făcut că acest program să fie foarte apreciat și de către sportivi.”

Terapeuta cu care am făcut eu ședința mi-a spus că un astfel de echipament mai există doar la 2 centre Spa din țară și că este foarte solicitat tot timpul anului la Iaki, pentru rezultatele sale vizibile. De altfel, după o primă ședință am văzut rezultate vizibile la măsurători. M-am simțit foarte bine după aceea, deși moleșită. Am reflectat din nou la procentul meu de grăsime din corp, pe care va trebui să încep să îl scad cu ceva mișcare de care să nu mă mai las, ca până acum…

Priveliștea

Sâmbătă ne-am plimbat pe malul mării, din Mamaia până aproape de Constanța. Ne-am jucat cu flitrele de la aparatele foto, printre altele. 🙂 Iar imaginile sunt și de duminică, de pe plaja de la Iaki, din Portul Tomis, plaja Corbu și plaja Vadu. Prin urmare, chiar dacă nu am stat în costum de baie, ne-am bucurat de ce a putut să ne ofere marea în acel moment. Tot spun eu că marea e o lecție de viață și dezvoltare personală, în același timp: să ne bucurăm de fiecare moment al ei, indiferent de ce poate să ne ofere!

Oferte la Iaki

Am aflat câte ceva și despre ofertele de la Iaki, iar Get Ready for Summer este valabilă doar până în acest weekend. În orice caz, ofertele sunt personalizate, căci la Iaki nu mergi doar să te cazezi o noapte. Poate oferi atât de mult, încât e chiar păcat să nu încercați și ceva în plus. [email protected] este adresa de email la care puteți cere o ofertă.

Weekend la Iaki – în loc de concluzie

A fost un weekend complet, care ne-a încărcat cu energie și bună dispoziție. Fetele au fost fericite, au ciripit continuu, iar noi am simțit că am sosit acasă mai odihniți și mult mai pozitivi. Efectele saunei, piscinei și terapiei, cred că. 🙂 În orice caz, ne întoarcem în iunie, căci se deschide terasa și se anunță un nou meniu, cu preparate delicioase, pregătite de chefii de la Iaki!

În imaginea de mai jos, e momentul de sâmbătă dimineața, când am reușit să facem o fotografie cu Gheorghe Hagi, care mânca la o masă alăturată. Domnule Hagi, să ne iertați că v-am ridicat de la masă, dar așa un moment nu mai știm când vom mai prinde vreodată!

weekend la Iaki

Dacă doriți să fiți la curent cu noutățile de pe blogul de viata sănătoasă, puteti da LIKE paginii de Facebook sau vă puteți abona la Newsletter! Puteți urmări pe unde mai călătorim în țară, citind rubrica CĂLĂTORIILE NOASTRE.